zondag 8 juni 2014

Leurse havenfeesten

Zaterdag en zondag heb ik samen met een vriendin op de Leurse havenfeesten gestaan met mijn spinnewiel. Het was voor mij de eerste keer dat ik mee deed aan het uitbeelden van een oude ambacht. En ik moet zeggen dat het ontzettend leuk is om te doen. Er zijn zoveel mensen die belangstelling tonen in wat je aan het doen bent, dat ik gewoon last van mijn stem kreeg.

Wat ook erg leuk gevonden werd, was mijn kleding. Ik heb speciale kleding voor op festivals die wij bezoeken. Ook had ik een schapenvachtje meegenomen om lekker met mijn voeten op te zitten. En zo was alles een beetje in stijl.






Het spinnen zelf kan ik goed een hele dag volhouden. Dat is erg ontspannend om te doen. Alleen het zitten kreeg ik een beetje problemen mee. Nu had ik de tweede dag al een kussentje meegenomen om op te zitten, maar het laatste uur ging ik het toch aardig voelen aan mijn botten. Het lijkt wel op zadelpijn, maar dan net een iets ander plekje. Gelukkig maar, want ik wilde vanavond ook nog even op de fiets bij mijn schaapjes gaan kijken.
Ik vond het 2 hele gezellige dagen en hoop volgend jaar weer van de partij te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voeg hier uw bericht toe.