vrijdag 8 augustus 2014

Spinnen

Na een aantal weken niet of nauwelijks gesponnen te hebben, heb ik nu eindelijk een paar dagen achter elkaar kunnen spinnen. Ik had al 6 weken last van mijn schouder en dat is nu over. Deze week heerlijk buiten in de tuin gezeten en vanmiddag binnen gesponnen. Ik heb nu wel genoeg om te twijnen, dus dat ga ik vanavond doen. Ik ben er nog niet aan uit wat ik er van ga maken. Of een trui of een sjaal. Voor een sjaal heb ik al een patroon op het oog, maar heb nog niets naar mijn zin gevonden voor een trui. Nog maar even doorzoeken of anders toch maar voor de sjaal gaan. Op de foto lijkt de wol lichter door de flits, maar hij is donker chocolade bruin/bijna zwart. Hiernaast zie je een foto van Saartje mijn Shetlandschaap, de leverancier van de wol.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voeg hier uw bericht toe.