woensdag 14 mei 2014

Schapen komen bijna!

Over een paar dagen komen de schapen!

 
Wat een dotje hè?

Nog snel wat dingen afwerken. Gisteren schapenbrokjes en een liksteen gekocht. Zag ook een grote regenton die ik ook maar gelijk in geladen heb. Nog wat scharnieren en sluitwerk voor de poortjes zodat we die ook op kunnen hangen.



Vanmiddag heb ik de schapenbrokken in emmers gedaan, zodat de muizen er niet bij kunnen. En de regenton op een voet geplaatst. Nu nog aansluiten. Daarna 2 hekjes opgehangen wat echt geen werk voor mij is! Heb 3 boortjes gebroken met voorboren omdat ik ze niet strak genoeg in de boormachine kreeg. Ze gingen dus klem zitten in het hout en ik moest ze er met een tang uittrekken. Een aantal keer ging dat dus fout en brak het boortje. Ook had ik een verplichte koffiepauze door een onweersbui. En nu heb ik pijn in mijn handen van het duwen en trekken.
Tijdens het ophangen van een plank ben ik maar gestopt. De beugels zitten aan de wand, maar er moeten nog schroefjes in om de plank vast te zetten. Die lagen alleen nog thuis, dus doen we volgende keer. Net als het plaatsen van planken voor de ramen om deze te beschermen tegen kopstoten en hoefjes.


Zondag:
Schapen ophalen!

Wordt vervolgd ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Voeg hier uw bericht toe.